.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حجت‌الاسلام هاشمی: بیمه مشاوره زوجین راه‌اندازی شود
دبیر مرکز خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها پیشنهاد داد بیمه مشاوره زوجین راه‌اندازی شود و گفت: وجود مشاوران خانواده طی دو یا سه سال اول ازدواج باعث می‌شود که زوجین در موارد مختلف به آن‌ها مراجعه کنند و ضمن دریافت مشاوره و روش صحیح زندگی، به رفع اختلافات و دغدغه‌های احتمالی اقدام کنند.
 حجت‌الاسلام هاشمی: بیمه مشاوره زوجین راه‌اندازی شود

شمال نیوز: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با هدف ترویج فرهنگ ازدواج زودهنگام در دوران دانشجویی و انتخاب صحیح همسفر، طرح‌های مختلفی را ارائه کرده است تا جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده علاقه بیشتری داشته باشند. بدین ترتیب این نهاد با اجرای طرح «همسفر تا بهداشت» اقدام به راه‌اندازی سامانه ازدواج دانشجویی کرده است.

 

آن دسته از دانشجویانی که در دوران دانشجویی ازدواج کرده‌اند می‌توانند به سامانه ازدواج دانشجویی وارد شوند و از خدمات و امکانات ارائه‌ شده در آن استفاده کنند.

 

این نهاد با راه‌اندازی مرکز ازدواج و خانواده سعی دارد تا به صورت ویژه به مقوله ازدواج دانشجویی بپردازد و با راهکارهای مختلفی همچون برپایی کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های مختلف توانمندسازی، دانشجویان را به سمت و سوی ازدواج سوق دهد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.